آداپتور و پاور یا منبع تغذیه یکی از مهم ترین قطعات پرینتر ها می باشند که ، دارای خروجی های (ولتاژ و آمپراژ) متفاوت می باشند. دلیل اهمیت این قطعه اینست که درصورت استفاده از پاور فیک یا طرح ،آسیب جدی و غیرقابل جبران  به هد و کابل هد و مین برد دستگاه وارد میگردد. انتخاب درست ، انتخاب قطعه اصلی می باشد

آداپتور لیبل پرینتر SLP-T400

تماس بگیرید
آداپتور یا پاور یا منبع تغذیه لیبل پرینتر بیکسولون مدل «SLP-T400» دارای خروجی 24V و 2.5A  می باشد . نشانه اورجینال بودن این قطعه حک شدن شماره سریال و عبارت (MAED IN KOREA ) بر روی لیبل چسبیده به آداپتور مطابق عکس محصول می باشد.

آداپتور لیبل پرینتر SLP-T403

تماس بگیرید
آداپتور یا پاور یا منبع تغذیه لیبل پرینتر بیکسولون مدل «SLP-T403» دارای خروجی 24V و 2.5A  می باشد . نشانه اورجینال بودن این قطعه حک شدن شماره سریال و عبارت (MAED IN KOREA ) بر روی لیبل چسبیده به آداپتور مطابق عکس محصول می باشد.

آداپتور لیبل پرینتر SLP-TX400

تماس بگیرید
آداپتور یا پاور یا منبع تغذیه لیبل پرینتر بیکسولون مدل «SLP-TX400» دارای خروجی 24V و 2.5A  می باشد . نشانه اورجینال بودن این قطعه حک شدن شماره سریال و عبارت (MAED IN KOREA ) بر روی لیبل چسبیده به آداپتور مطابق عکس محصول می باشد.

آداپتور لیبل پرینتر SLP-TX403

تماس بگیرید
آداپتور یا پاور یا منبع تغذیه لیبل پرینتر بیکسولون مدل «SLP-TX403» دارای خروجی 24V و 2.5A  می باشد . نشانه اورجینال بودن این قطعه حک شدن شماره سریال و عبارت (MAED IN KOREA ) بر روی لیبل چسبیده به آداپتور مطابق عکس محصول می باشد.

آداپتور و پاور یا منبع تغذیه 

در پرینتر ها قطعه ی وجود دارد که تبدیل کننده <ولتاژ وآمپر>برق شهری به ورودی پرینترهاست . که دراصطلاح تخصصی آداپتور یا پاور و یا منبع تغذیه نامیده میشوند. این قطعات ولتاژ و آمپراژ متغیر برق شهری را تبدیل به حالت ثابت مناسب با ورودی پرینتر ها می گرداند. اگر خروجی آداپتور بیشتر از مقدار ذکر شده بر روی لیبل چسبیده به پرینتر باشد باعث شوک به آی سی های مین برد و المان های هد و یا گرم شدن بیش از حد کابل های منتقل دهنده جریان می گردد و  در مجموع پرینتر آسیب  جدی و غیر قابل جبرانی می بیند که نیاز به تعویض قطعات اصلی پیدا می کند . اگر این خروجی کمتر از مقدار معین شده باشد عملکرد پرینتر از لحاظ چاپ به هم می ریزد  و یا پرینتر در حال سالم بودن روشن نمی گردد . امیداست با توجه به توضیحات در انتخاب وخرید آداپتور و پاور پرینتر خود دقت کافی نمایید همیشه انتخابتان قطعه اصلی و اورجینال باشد.
شما دوستان با پیوستن به صفحه اینستاگرام ما می توانیدبا  دیدن فیلم نصب و راه اندازی دستگاه ها و مشخصات و تجزیه و تحلیل انواع لیبل پرینتر های رومیزی و صنعتی با برندهای معتبر جهانی و همچین انواع بارکدخوان و فیش پرینترها و لیبل و ریبون و کاغذ و مواد مصرفی آنها قبل از خرید آشنا گردیدو همچنین با پیوستن به کانال واتساپ فروشگاه میتوانیداز محصولات جدید و قیمت وموجودی روز آنها مطلع گردید. 

مشاوره از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17

ارسال  مشخصات و پیش فاکتور با واتساپ

ارسال کالا با پیک و باربری و پست و تیپاکس